چن سال <body>
OBLIVIATE;
Home
Profile
Credits
چن سال
چهار شنبه 9 خرداد 1397برچسب:, | 19:46 | Elahe_alahverdi ϟ

نتیجه تصویری برای ویسگون تیغ

چند سال از عمرم گذشت ...
برای خیلی ها رفیق بودم--- شاید خیلی ها نارفیق بودن!!!
سعی کردم خوب باشم---- اما بدی دیدم
اعتماد کردم---- نارو زدن
دوست داشتم(محبت کردم)---- لطمه خوردم
مهربان بودم----بی تفاوتی دیدم
برای همه شادی افریدم ---- اما غمگینم کردند!!!!
لبهارو خندوندم ---- چشمهایم را گریاندند ...
از تنهایی در اوردم---- تنها موندم
پیچیده و دشوار بودن ---- من راحت و ساده!!!
همدم و همراه شدم---- بعدها خنجر خوردم
امامن رفیق بودم ---- و باز همون "رفیق" موندم و در آخر......
تا نفس دارم و زندم ---- رفیق خواهم ماند ..

.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: